contact@flawlesswp.com

Pink!

en: Pink!

Well, I think this is our best set so far; it required a lot of effort, but it seems it’s worth it.. 😉

I had this roll of cardboard, and for a lot of time I thought about how to use it properly to create a background for our pictures, so at the end I decided to cover all the wall with it … and I pulled it down in a matter of minutes, since it was reeeally bad…

So, if the wall was not the right place, why not try the floor? And at the end, and after an hour of changing and moving things and just five minutes before the arrival of Antonella, the set was almost as you can see below.

Nice final touch the dried flowers on the floor… but don’t ask me what flowers, please.

I really like how the silver leggings and shoes gave a modern touch to an otherwise classic and cozy look, an how the sweater has been used to add a sexy touch.

And yes, I like pillows! 🙂

 

Model: Anto

Top: “Pink!” available on MoreSexy

it: Rosa!

Beh, penso che questo sia il nostro miglior set fino ad ora; ha richiesto un grande sforzo, ma sembra che ne sia valsa la pena ..;-)

Tutto è partito da un rotolo di cartone, che per molto tempo ho pensato a come poter utilizzare per creare uno sfondo per le nostre foto, così alla fine ho deciso di usarlo per coprire tutta la parete … e l’ho tirato giù in pochi minuti, dato che proprio non ci stava …

Quindi, se il muro non era il posto giusto, perché non provare il pavimento? E alla fine, e dopo un’ora di cambiare e spostare le cose e solo cinque minuti prima dell’arrivo di Antonella, il set è stato quasi come potete vedere qui sotto.
Tocco finale i fiori secchi sul pavimento … ma non mi chiedete che fiori, per favore.

Mi piace molto come i leggings e le scarpe color argento abbiano dato un tocco di modernità ad un look altrimenti classico e intimo, e di come il maglione sia stato utilizzato per aggiungere un tocco sexy.

E si, mi piacciono i cuscini! 🙂

Model: Anto

Top: “Pink!” available on MoreSexy 

 

 

13

16

9

 

5

4

3

2

1

15

11

 

12

 

Thank you for stopping by!